Dodací a záruční podmínky

Osobní odběr:

Zboží může převzít pouze kupující. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem.

Zasílání přepravní službou – ČR:
Zboží je možno kupujícímu zaslat vybranou přepravní službou. Podmínkou je objednávka přijatá do 12:00. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku v den objednávky.

Kupující je povinen zkontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky při jejím dodání, zda-li souhlasí počet balíku, neporušenost balení balíku podle přepravního listu, kterým disponuje přepravce. Kupující má právo odmítnout převzetí zásilky, která neodpovídá kupní smlouvě tím, že zásilka je např. poškozená nebo neúplná. Jestliže kupující poškozenou zásilku od přepravce převezme, je nutností provést soupis poškození v předávacím protokolu přepravce. Dále tuto poškozenou zásilku oznámit emailem na adresu info@udirnytrinec.cz nebo poštou na adresu sídla prodávajícího spolu s předávacím protokolem přepravce.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Kupujícího nezbavuje práva věc reklamovat dodatečně pro neúplnost nebo vnějšího poškození zásilky, avšak dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Záruční podmínky

Jako záruční list ve většině slouží nákupní doklad. Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a právními předpisy ČR.

Vysvětlení termínu ,, SKLADEM V E-SHOPU ,,

  • Zboží je skladem v Třinci.
  • Zboží je skladem u našeho dodavatele.

 -VŠECHNY TYTO TŘI BODY ZNAMENAJÍ ,, SKLADEM V E-SHOPU ,,

Pokud se stane, že deklarované zboží již nebude skladem v e-shopu, budete o tomto informováni e-mailem, telefonicky, nebo oznámením u zboží.